Pick-Up & Return
Suport clienti
Intra in cont
[inchide]

Ati uitat parola?

Coşul meu
0 produs(e) - 0 Lei

 Pick-Up & Return

Serviciul Pick-Up & Return este oferit gratuit de Producatorii (Serioux, Horizon, Heinner) toate produsele trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie al producatorului. Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul in service-urile autorizate de producatori.

Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.
 



Pick-up and Return
Produsul dvs. beneficieaza de service tip "Pick-up and Return", avand urmatoarele avantaje:
Acoperire nationala, produsul este preluat si returnat de la locuinta clientului, prin curier rapid.

Gratuitate pe toata perioada de garantie pentru transportul produsului in service si returnare.
Economie de timp



Pick-up and Return
Produsul dvs. beneficieaza de service tip "Pick-up and Return", avand urmatoarele avantaje:
Acoperire nationala, produsul este preluat si returnat de la locuinta clientului, prin curier rapid.

Gratuitate pe toata perioada de garantie pentru transportul produsului in service si returnare.
Economie de timp



Pick-up and Return
Produsul dvs. beneficieaza de service tip "Pick-up and Return", avand urmatoarele avantaje:
Acoperire nationala, produsul este preluat si returnat de la locuinta clientului, prin curier rapid.

Gratuitate pe toata perioada de garantie pentru transportul produsului in service si returnare.
Economie de timp

 

Serviciul de diagnosticare si reparatie este prestat de catre SC Depanero SRL.
Pentru o rezolvare rapida si eficienta va rugam sa urmati instructiunile de mai jos:

1. Inainte de a apela centrul de service, asigurati-va ca detineti urmatoarele informatii:
- Modelul si seria produsului
- Numarul si data facturii cu care a fost achizitionat produsul
- O descriere cat mai amanuntita a problemei.
 
2. Contactati centrul de service autorizat folosind urmatoarele date de contact:
a) Telefon: 0742.726.843 (07-GARANTIE)
b) Prin portalul Depanero: Formularul de service;
in baza solicitarii dumneavoastra, un curier va prelua in maxim 36 ore produsul defect, in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Mentionarea pe documentul de transport a numarului RMA (numarul comunicat in momentul completarii formularului):
- Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);

3. Returnarea produsului dupa reparare se va face prin curier.

Calculator Rate
Informatii utile

Politica de returnare | Garantii si Service | Campanii speciale | Finantare in rate | Contact | Termeni si conditii | ANPC

 

 

 

 


Copyright © 2010 - 2014 Doi Lupi Prest SRL - Toate drepturile rezervate J05/72/1996, RO8060318, Str. Ioan Ciordas Nr.9, Beius, Bihor, Romania